balkan forces americas army clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Početna stranicaLatest imagesRegistracijaLogin

Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...

Go down 
4 posters
Autor/icaPoruka
Stipe16

Stipe16

Number of posts : 360
Registration date : 30.05.2009

Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Empty
PostajNaslov: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 01, 2011 1:35 pm

Pozdrav ekipi...nisam dugo bia na forumu pa da se samo javim :mahanje :gay kiss
[Vrh] Go down
cigla^

cigla^

Number of posts : 1136
Registration date : 12.12.2008

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 01, 2011 4:36 pm

vratia se stipe, di je bia? :bic:
[Vrh] Go down
{bf}Rufi
Admin
{bf}Rufi

Number of posts : 2460
Registration date : 29.08.2008

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 01, 2011 6:53 pm

pozdrav Stipe jebaču največi od sedmoga vijeka.
[Vrh] Go down
http://balkanforces.forumotion.ne
Šaban
Admin
Šaban

Number of posts : 2688
Registration date : 14.10.2008

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysub pro 03, 2011 12:19 pm

disi stipe legendo, evo plakali smo neki dan za tobom

Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... 200px-Tri_prsta
[Vrh] Go down
Stipe16

Stipe16

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptypon pro 05, 2011 6:13 pm

haha šaban u svom stilu i dalje...Very Happy :stipe:
[Vrh] Go down
Šaban
Admin
Šaban

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptypon pro 05, 2011 8:52 pm

hehehe
a Stpe gde je tvoj pozdrav?
[Vrh] Go down
Stipe16

Stipe16

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysri pro 07, 2011 3:35 pm

Pozdrav Šabane :mahanje :gay kiss
[Vrh] Go down
Šaban
Admin
Šaban

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysri pro 07, 2011 3:48 pm

lepo lepo
nego setio se ja zasto si ti navratio uoci izbora.
hteo si da nas vrbujes da glasamo za hsp
eee moj stipe pa vidi ti predsednika ima neko cudno prezime sa tri slova, hehehe
normalno da je izgubio totalno, a i ljudima je dosta nacionalizma, rata , patnji, mrznje i svega ostalog. Ljudi bi kruha, a lako za sirenje granica i historijske činjenice.

Nego reci ti nama jeli vatas stogod ribe u vrše i sada si punoletan pa se spremas na fakultet. gde ces?
oces u zagreb ili osijek?

sta te zanima u zivotu, osim sto sedis po parkovima sa drugarima, ispijate flase i muvate se po gradu. Jeli jos zivis u vasioni i cekas neki svemirski brod da te odvede u zemlju punu novaca i gde se nista ne radi nego samo zajebava. Spusti se stipe tu na zemlju, dodi knama na most i zaigrajmo stvarnost. To je ono sto te ceka u celom zivotu. Jedan jebeni most koji ces da prelazis mnogo puta i ponovo ispocetla da se vracas. Most puno bola i patnji. Umrlih prijateljstava i ljubavi. Most stranaca i poznanika. Hoštaplera, šamera i konjoktadica koji će da ti prilaze sa raznim idejama i obećanjima da te povedu u bolji život. Most sazdan od cigala kostiju i mesa spojen sa krvlju i blatom. (kako sam ovo dobro rekao, pa divim se sam sebi). Most sa kulama i mracnim tunelima. Čekaš svetlo na kraju tunela i onda te oblesne fleš bombe. Ošamutite, dati trisku. U čas se stvori neko treći tvojoj sreći i ti si zaradio trisku
moram ići pa nastavak sledi
[Vrh] Go down
{bf}Rufi
Admin
{bf}Rufi

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysri pro 07, 2011 6:19 pm

Sad
[Vrh] Go down
Stipe16

Stipe16

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 08, 2011 12:39 am

Kakva tri slova?? Moja precjednica je Ruža...

Nista od vrša od lita...a i na lito je bilo malo,uglavnom puska...

Na vakultetu sam ja od 10. miseca Wink susjedi smo
[Vrh] Go down
Šaban
Admin
Šaban

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 08, 2011 11:02 am

koji fakultet?
[Vrh] Go down
Stipe16

Stipe16

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 08, 2011 5:32 pm

Pravni Smile
[Vrh] Go down
cigla^

cigla^

Number of posts : 1136
Registration date : 12.12.2008

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptyčet pro 08, 2011 6:39 pm

moja racu ima pravosudni uskoro Very Happy
[Vrh] Go down
Šaban
Admin
Šaban

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptypet pro 09, 2011 11:16 am

@ stipe
hehehe
očevim stopama, a šta sam ti ja rekao.

@cigla
posle ce kod nekog iskusnog pravnika na pripravnicki, jelda?
[Vrh] Go down
Stipe16

Stipe16

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptypet pro 09, 2011 4:51 pm

Šabane u kojem si kvartu? Oću da se družimo u slobodno vrijeme, malo na kafu da svratiš kod komšije... Da znam kad mi pofali bibera kod koga ću ići posudit... A znaš i sam kakve su ove menze, ja mladi momak,kršan, trebam bolju hranu... pa bi me moga i koji put na ručak pozvati,onako,nedjeljni obiteljski.. Malo fis soka i juhu domaću,ne treba mi puno toga uz janjetinu... :iloveyou
[Vrh] Go down
Šaban
Admin
Šaban

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysub pro 10, 2011 4:06 pm

bolje ti uzmi broj telefona od ciglove cure, ona ti moze puuuuno pomoc u ispitima, a i kakve literature nabavit.
što se tiće kvarta evo baš se selim u karlovac na jedno 5-6 godina dok ne završiš fakultet
[Vrh] Go down
{bf}Rufi
Admin
{bf}Rufi

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Emptysub pro 10, 2011 4:45 pm

a meni si reka da se seliš u ljubljanu Evil or Very Mad
[Vrh] Go down
Sponsored content

PostajNaslov: Re: Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...   Pozdrav The length of the title for this topic must be rang... Empty

[Vrh] Go down

Pozdrav The length of the title for this topic must be rang...
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.